ارزیابی 3 بعدی راه رفتن

به طور میانگین افراد بین 5000 تا 15000 گام در طول روز بر میدارند و این در حدود 2 تا 5 میلیون گام در سال است. ارزیابی راه رفتن به معنای توصیف راه رفتن از لحاظ زاویه، موقعیت (جابجایی)، سرعت و شتاب بدن، بخش ها و مفاصل آن می باشد.
آزمایشگاه این مرکز از مجهزترین آزمایشگاه در این زمینه در کشور محسوب می شود که قابلیت ثبت جزئیات حرکات بدن به صورت سه بعدی و با دقت بسیار بالا را دارد. این آزمایشگاه تنها آزمایشگاه تخصصی در کشور میباشد که با بهره گيري از پيشرفته ترين تكنولو‍‍ژي نرم افزاري و سخت افزاري روز دنيا، آنالیز راه رفتن بالینی در آن به صورت 3 بعدی انجام میپذیرد. در آزمایشگاه ما ساختار قامتی را در دو وضعیت ایستاده و در حال حرکت در نماهای مختلف بررسی شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.
اطلاعات به دست آمده از آناليز راه رفتن براي پزشكان، درمانگران، تمرين‌دهنده‌هاي ورزشي و مربيان بسيار مفيد است تا از اين طريق برنامه‌هاي تمريني يا درماني لازم را طراحي نمايند. اين برنامه‌ها ميتواند انواع جراحي‌هاي لازم تا برنامه‌هاي بهبود عملكرد را شامل شود. آناليز راه رفتن براي افراد در سنين مختلف كه در حين راه رفتن بدليل بيماريهاي ارتوپدي يا نروماسكولار با مشكلاتي مانند درد مواجه هستند، مانند بيماران فلج مغزي، سكته مغزي، استئوآرتروز، صدمات عضلاني يا مفصلي و … بسيار اهميت دارد

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this